Phi Phi Islands, Maya Beach and Ao Nang Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Jim Jager - WaarBenJij.nu Phi Phi Islands, Maya Beach and Ao Nang Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Jim Jager - WaarBenJij.nu

Phi Phi Islands, Maya Beach and Ao Nang Krabi

Door: THe legends

Blijf op de hoogte en volg Jim

24 Februari 2010 | Thailand, Krabi

Phi Phi Islands,

We wisten vantevoren dat Phi Phi Islands, paradise in heaven was. Maar dat het nog veel mooier dan dat is, dat wisten we niet! Toen we aankwamen op de ooo zoo mooie pier van Phi Phi, waarop je uitzicht heb op het mooie eiland en de adembenemende witte stranden en de mooie licht blauwe zee, wisten de The Legends dat ze goed zaten:D. We moesten wel even zoeken naar ons guest house, maar dat gaf ons gelijk de gelegenheid om het mooie kleine dorp te verkennen. We kwamen er al snel achter dat alles heel overzichtelijk en makkelijk te vinden is. S'avonds gingen we altijd tot de vroege uurtjes uit. De bar en clubs sloten rond 2.. maar daarna was het altijd op het strand te doen.. beachparty day and night! Ook hebben we een paar keer een kickbox wedstrijd bezocht.. waar het toch wel begon te kriebelen voor noa.. of die eindelijk de ring in zou stappen voor een free bucket.. maar nee hoor! Dat zijn haartjes goed zitten is toch iets belangrijker! Op Phi Phi hebben we roy van buuren leren kennen. Een relaxte gozer uit denbosch waar we mee zijn opgetrokken. Hij heeft ons alle leuke bars en clubs laten zien. Royhhh van buuren bedankt mate. Phi Phi is echt een droom eiland.. feestjes overal... witte stranden en een blauwe zee.. wat wil je nog meer.. 1 ding, op naar maya beach!

Maya Beach
Na phi phi gingen we 1 nacht kamperen op het beroemde eiland Maya Beach van de film.....Smiddags vertrokken we met een grote groep richting de boot. Net voor de baai van maya beach hebben we een stop gemaakt. We gingen hier namelijk snorkelen, en het was GREAT! zoveel mooie vissen.. in allerlei vormen.. ineens kom je in een hele andere wereld! Wij hebben nu al zin om te gaan duiken over een week @ koh Phangan. Daarna snel als een stel schipbreukelingen het strand op gegaan.. beetje rondgekeken en toen kon het feest beginnen. The Legends waren eerst niet zo gecharmeerd van het feest.. Veel peewees, wankers and cunts liepen er rond. Totdat we in conversation raakte met een stelletje uit Canada maar woonachtig in Korea.. waar ze allebei als English Teachers werken. Leuke gesprekken gehad en jaa hoor. Weer wat wijzer geworden! Toen kwamen we in gesprek met een groep jongens. 3 uit de UK, 2 Aussies en 1 ierse. En nou komt het mooie.. die zijn ook leraar in Korea.. het schijnt dat je daar goede knaken kan verdienen als je een beetje engels kan en les wilt geven.. Dus voor degene die niet meer bij de jumbo wilt werken... De boys namen ons mee naar de andere kant van het strand. Om ons eigen feestje te vieren. uiteindelijk doken we allemaal de zee in rond 04.00 in the morning. En weer hebben de legends wat spannends meegemaakt. Omdat de maan door op een goed punt staat en het water is zoo helder.. kan je als je handen en voeten laat bewegen in het water.. licht maken.. klinkt heel dom, maar het is waar.. de luchtbellen die vrijkomen of iets in die richting veranden in lichtflitjes.. Het leuk wel of we vuurwerk aan het afsteken waren onder water;). Daarna nog beetje geauwehoerd over voetbal nzo.. toen chillingkilling op het strand geslapen.. de dag erna.. terug naar phi phi want The Legends moesten naar OA Nang, KRabi

OA NANg,
En ook hier weer hele mooie eilanden in het zuid westen van thailand. Dit keer sliepen we niet in een guesthouse maar in een bungalow op de bergen. En als we in ons bubbelbad lagen dan hadden we uitzicht op bergen van wel 400 a 600 meter hoog.. BEAUTIFULLL.S'nacht als we gingen slapen kon je de apen horen die op die bergen leven.. Adie kon ze bijna verstaan.. maar wel heel goed na doen. In krabi zijn we wezen Wild Water Raften and the 4 Islands Tour. Wild Water Rafting was totally insane! Was echt zoo vet. De kick die je krijgt als je met hoge snelheid op het water zit.. en de rotsen die je moet ontwijken.. WELOVEIT. the 4 islands tour was ook mooi.. mooie eilanden wederom bezocht.. beetje chillen en snorkelen en weer veel contact gemaakt met andere mensne. Die avond zijn we ook uitgeweest met Christian en marco from Aussieland. Leuk wat gedronken met ze allen.. verhalen over en weer. En toen gingen we naar de Mac. Iedereen bestelde een Dubbele Big Mac Menu.. jaa die hebben ze hier en met een grote cola. Toen ging Christian even naar de supermarkt.. kwam die 3minuten later terug met adie met een fles rum.. vlug wat rum bij onze cola geschonken en ja: Een dubbele big mac menu met een grote cola rum! In Nederland niet te verkrijgen dacht ik zo? Maar hier in Disneyland.. Alles kan.. Alles mag.. maar vooral ALLES MOET:D Krabi was leuk. Leuk wat gedronken.. elke dag scooters gehad.. savonds dronken terug op de scooters.. naar onze berg! Is maar goed dat we GPS hebben.

Morgen vertrekken we naar KOH PHANGAN. Guus congrats alvast!.

Uit het oog
maar niet uit het hart!

The Legends

• 24 Februari 2010 - 15:40

Guus:

haha wederom relax verhaal!
    nooit over voetbal praten trouwens jim;)

en thanks alvast:D
    have fun. mazzel

• 24 Februari 2010 - 20:01

Martien:

Leuk geschreven verslag, Jim. Schitterend wat jullie meemaken! Vul je wel even de juiste vertrekdatum in want over 281 dagen pas terug, dat gelooft niemand! Groeten aan Camiel. Laat hem ook een keer schrijven, wil hij vast wel graag;)! En Guus, gefeliciteerd met je verjaardag!

• 25 Februari 2010 - 04:33

Ballaars:

Paradijselijk dus daar!
    Blijf genieten boys...
    Tot over paar maanden!
    xx

• 25 Februari 2010 - 11:29

Timeuj:

Goedemiddag mennekes, geniaal, echt jaloers op wat jullie daar doen, nu merk ik dat ik dat ook wel wil zo'n lange reis naar verweggistan..cool. Wilde Camiel trouwens even laten weten dat ik nu bijna week op kamers zit in Amsterdam, chille;) wel leuk in amsterdam, moet nog verkennen enzo, doe ik keer als ik 'sweekends blijf..
    Boys, veel plezier nog xx

(P.S. Goed lang verhaal deze! Keep up the good work!)

• 04 Maart 2010 - 21:26

Leon:

Heren, waar (ver)blijven we?