Bangkok!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jim Jager - WaarBenJij.nu Bangkok!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jim Jager - WaarBenJij.nu

Bangkok!!!

Door: Jee Jordaan

Blijf op de hoogte en volg Jim

04 Februari 2010 | Thailand, Bangkok

jaa jaa daar zijn we dan weer! Eindelijk zijn we er. Na 2 opzich leuke vluchten te hebben gehad.. waarvan eentje naar Dubai zijn we op plaats van bestemming!

Het is hier niet normaal groot zeg.. in de taxi naar het hotel hebben we ons een beetje laten informeren over hoe en wat in Bangkok! Het schijnt dat er op dit moment alleen al in Bangkok 16 miljoen mensen wonen... Niet normaal zeg! Ook een leuk leuk feitje is dat we een man naakt over de snelweg zagen lopen en dat niemand fatsoenlijk kan rijden op de weg!

Eenmaal in ons hotel.. waar we de 1e nacht alleen door hebben gebracht.. hebben we ons ff goed opgefrist! Daarna zijn we op zoek gegaan naar een eettentje.. En jaa hoor.. moeten wij nou precies weer in het ALLERFOUTSTE tentje van allemaal zitten. We waren nog niet binnen of er stonden al 6 meisjes die ons wilde bedienen. Beer after Beer they said! Het tentje was er net zo eentje als in de film.. in de keuken stonden namelijk 2 kleine jongens op de uitkijk heel de avond.. als je naar de wc wilde moest je door de keuken waar bijna geen licht brandde.. Het enige wat je zag was een vriezer met Klompen vlees erin! De meiden achter de bar waren zelf ook super hard aan het zuipen gewoon.. terwijl ze gewoon moesten bedienen en eten maken.. enn oowja het lijkt me goed om de smaakpolitie naar Thailand te halen.. haha want ik zag one of the THAI Girl een dinee voorbereiden met een sigaret in haar mond.. nouuu als dat niet lekker is;)

Maar uiteindelijk kwamen we in contact met Teddy uit Denemarken.. een kerel van rond de 50 die vrij weinig leven meer heeft. Hij was op doorreis vertelde die.. hij kwam over van Australie en vertrekt 1 van deze dagen naar Hanoi,Vietnam. Een hele aardige kerel waar we ff wat overkilletjes mee hebben gemaakt..

Maar gekke Jacky Jonhsson was het toppunt van de avond.. deze man.. woonachtig in England but born in Scotland.. als dat geen landverraad is??!?! vertelde aan ons alle fijne plekjes in bangkok.. Het is natuurlijk mooi om met westerse te praten die er al een tijdje zijn. Hij had ons verzocht om een bezoekje te brengen aan DE ROSSEBUURT van Bangkok.. sschijnbaar spelen vrouwen daar pingpong met balletjes die ze weg schieten vanuit hun vagina.. Very NIce Indeed..

maar helaas gaan we dat bezoekje niet brengen! Vandaag vertrekken we naar Khao San Road.. waar we een aantal dagen blijven!

Tot snel,

The Legends

• 04 Februari 2010 - 08:49

Merel:

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen:)

Haha zie jullie al helemaal zitten in dit tentje, jullie worden gewoon eerst dronken gevoerd en daarna beroofd, KIJK MAAR UIT!!
    Valt me toch wel beetje tegen dat jullie nu niet speciaal dagje extra blijven om een bezoekje te brengen aan De Rossebuurt:P

Veel plezier, liefs
    xx

• 04 Februari 2010 - 09:32

Dikke Driessen:

meteen de eerste dag al een overkil gemaakt. ook meteen de laatste??

had je in dat hotelletje ook al wat chiks uitgenodigd of komt dat nog later? haha

veel plezier nog boyss