The Begin Of The Journey; Khao San Road - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jim Jager - WaarBenJij.nu The Begin Of The Journey; Khao San Road - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jim Jager - WaarBenJij.nu

The Begin Of The Journey; Khao San Road

Door: Jee Jordaan

Blijf op de hoogte en volg Jim

06 Februari 2010 | Thailand, Bangkok

en jaa hoor! 3 dagen geleden zijn we dan eindelijk op onze eerste echte bestemming beland! Khao San Road. Een backpackers ontmoeting plaats voor mensen uit heel de wereld!

Toch ging het nog niet zo makkelijk om daar te komen. We gingen namelijk met de TUKTUK.. because they are CHEAP. voor 60 euro cent zijn we rond gereden door heel Bangkok! Dat was echt een hele vette ervaring! Toch hebben we ook mindere dingen meegemaakt in de TUKTUK. De Bad ass motherfuckers krijgen commissie als ze ons naar een winkel brengen en vragen of we daar even 5 minuten willen kijken.. Tegen je zin in ga je dus een aantal minuten die winkel in. Zodat hij uiteindelijk Free Gass krijgt of andere dingen. Ook hebben we gister meegemaakt dat we werden aangehouden in de TUKTUK door een politie agent. De Chauffeur moest hem smeergeld betalen anders mochten we niet doorrijden?!?!? Allemaal dingen die je eigenlijk liever niet meemaakt but this is Bangkok Baby!

Maar goed! Khao San Road. Een supervette plaats om heen te gaan. Veel mensen beginnen of eindigen hier hun reis! Het is zoiets als stratumseind.. alleen dan veel sfeervoller en levendiger. Elke avond kan je hier goed stappen.. van Clubs tot aan pubs en kroegen waar live bands spelen. The Legens zijn natuurlijk alles al afgegaan. Because we Party to Hardy!

We hebben al heel wat mensen weer ontmoet. Tot nu toe nog geen Nederlanders. Maar heel veel mensen van the UK en Scandinavie. Al die mensen zijn lekker chill en komen hier ook gewoon voor een leuke tijd! Eergister hebben The Legends tot 07.00 uur sochtends buiten op terras liggen overkilluhh with two English people and one from Finland. Was echt super vett. En al helemaal toen we hoorde dat hun het woord CUNT en WANKER en Meugeul ook gebruiken!

We zijn ook al 2x naar live music geweest @ the top roof! Dat is echt geweldig.. Check de filmpjes maar! Ook hebben we een paar leuke mensen leren kennen waaronder Jesus. Een kerel van 56 met wit lang haar en een witte baard. Toen ik vroeg.. Where Are you came from? He Said: I'm from the world.... iets te vet antwoord! Ook hebben we met een paar andere engelsen gesproken.. ervaringen uitgewisseld over hoe het hier is.. en ik kan je vertellen.. je wordt dan een stuk wijzer en het is een stuk fijner!

Gister hebben we liggen overkilluh met een stelletje.. Also from England haha! Jake and Melissa.. zo rond de 30 allebei. But they are fucking crazy. We hebben echt een super leuke avond gehad met hun en we houden contact met hun via facebook. Hun gaan namelijk naar een dorp nearby Vietnam. Een dorp dat schijnbaar nog helemaal vanouds is als 40 jaar terug. Dat zie je hier opzich niet meer zo heel vaak. Dus over een tijdje zal ik hun schrijven en vragen hoe het daar was.. Maby we should also go then.. Why not;)

maar echt waar!! Dit is nog helemaal niks van wat we hebben meegemaakt en hebben gezien! Het is hier zo groot en je ziet zoveel..

maar check out the fotos en filmpjes van tot nu toe..

The picca's are from Jee Jordaan!

Hee groeten vanuit 35 graden aan jullie

Onelove!

Uit het oog..
Maar niet uit het hart!

• 06 Februari 2010 - 10:05

José:

Hoi Jim en Camiel,
    Ja,ook wij lezen de site van the Legends.
    Leuk om te lezen wat jullie zoal meemaken en waar jullie zijn. Zo blijven we op de hoogte en hoeft Camiel ook niet zo vaak een mail te schrijven, ha, ha. Veel plezier en blijf vooral schrijven zonder te censureren.
    Zijn jullie al begonnen met de rondreis van een maand? xxx José
    Groeten van ons allemaal

• 06 Februari 2010 - 11:51

Camiel:

we hebben vandaag alles geregeld en vertrekken morgenavond met de nighttrain to Chiang Mai in het noorden van thailand. groeten

• 06 Februari 2010 - 16:40

Gladys:

hallo heren geniet van jullie reis

en houdt ons ook op de hoogte via deze weg

• 07 Februari 2010 - 03:44

Leond:

Haaaaaaaaaaa, scandinavie. Klinkt als kaasje cq 'goed op weg'. HAAAAAAA. Goedzo, boys, zo hoor iik het graag! Maak er wat van en youre from the world, boys =)
    xx

• 07 Februari 2010 - 09:07

Sneeuwpop:

Jim!

Khao san road..gekheid op en top! ook al een paar ladyboys ontmoet?? zijn hilarisch!
    Als je naar de eilanden afzakt?! Ko Tao..heeeel leuk ook! klein, leuke mensen en leuke barren (vibe bar en lotus bar)
    Ko phi phi is de mooiste!een zatte bedoeling waar iedereen wil scoren..echt iets voor jou dus ;)

Genoeg reistips so far..

Have fun!! ik ben jaloerssss.. Dikke kus!

• 07 Februari 2010 - 19:43

Michelle:

Haa baby's!;)
    How you doing? Mooie verhalen! Alleen zie ik welgeteld 1 foto en 0 filmpjes!:O
    Schiet niet echt op! Duss graag een update van de foto's asap!
    Camiel.. ik zorg goed voor je auto! Dus je hoeft niet iedere nacht wakker te liggen van ongerustheid;)
    Ik mail snel een keer!
    Succes daar!
    Dikke kussen
    Luvya

• 07 Februari 2010 - 22:12

Timo:

Wieliee groeten van ons allemaal..heeft ze niet eens gevraagd aan mij! Maarja.. hee camiel..had jij nog met de TT achteruit tegen een lantaarnpaal gereden ofzo of was dit altijd al zo? Anyway;) Ist een beetje vet daar of mis je mij (en de andere..) te erg en wil je liever naar huis? Zou ik wel begrijpen.
    Oja, hoorde dat je regelmatig op msn was..heb je echt zoveel leven daar xD haha. Nee ik wacht ook nog op filmpjes en foto's want die Jim praat wel..maarja..alleen lucht!?:P

Veel plezier daar nog boyos!

xx

• 09 Februari 2010 - 08:51

Timo:

Hee mennekes..heb gister even rijbewijsje gehaald..dacht, laat even weten misschien vind(en) jullie/camiel dat wel leuk! De TT is dus bijna in veilige handen;)
    x veel plezier nog schattekes

• 11 Februari 2010 - 18:06

Shareen:

Hoi Jim,

klinkt echt heel leuk allemaal wat jullie daar tot nu toe hebben beleefd! Jullie boffen maar met dat mooie weer. Het heeft hier gister weer gesneeuwd.. En het is nog steeds ijskoud. Morgen is het carnaval, dat zal je dit jaar moeten missen. Of vieren ze dat daar ook in Thailand haha;).. We willen thuis allemaal nog foto´s zien, dus die moet je er ook maar een keer op plaatsen.

Groetjes